اولین پالتو پوست سمور و گرگ متناسب با سایز کودکان تولید شد

پالتو بارانی فرزندتان را طوری روی زمین بخوابانید که داخل آن رو به بالا باشد و کاپوت یقه کت را روی پای کودک یا روی میز سایز کودک قرار دهید از او بخواهید زانو بزند یا اسکوات بزند و بازوهایش را در آستین های مربوطه قرار دهید.

وقتی گفتم که این ممکن است ساده تر از چیزی باشد که شما فکر می کردید، منظورم همین بود شما می توانید این مهارت را تنها در سه مرحله ساده به کودک خود بیاموزید.

از او بخواهید بایستد و پالتو پوست را روی پشت سرش بچرخاند و بازوهایش را به داخل آستین بکشد هیچ راه ساده‌تری برای انجام این کار نسبت به روشی که روش کت مونته سوری نامیده می‌شود، وجود ندارد.

مهم است که برای این درس کتی داشته باشید که مناسب کودک شما باشد من متوجه شده ام که کت های زمستانی کرکی برای کودکان نوپا آسان تر است و تقریباً هر کتی برای کودکان پیش دبستانی مناسب است.

این روش ممکن است برای کودکان خردسال گیج کننده باشد، زیرا پالتو پوست سمور در جلوی آنها به بالا و وارونه است به همین دلیل، ممکن است مفید باشد که این را ابتدا با پوشیدن کت خود با استفاده از این روش برای آنها نشان دهید.

بچه ها بدون توجه به آب و هوا دوست دارند بیرون باشند، بنابراین این یک مهارت مهم برای یادگیری است خبر خوب این است که در واقع بسیار ساده تر از چیزی است که ممکن است انتظارش را داشته باشید.

کودکان از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی با سرعت های متفاوتی رشد می کنند بسیاری از کودکان نوپا قادر خواهند بود تا پالتو پوست گرگ را در حدود 18 ماهگی یاد بگیرند، با این حال، برخی دیگر ممکن است تا حدود 2 یا حتی 3 سالگی با این روش مشکل داشته باشند.

 

  • منابع:
    1. How to Teach the Montessori Coat Flip
  • تبلیغات: 
  1. کیفیت محصولات از زمان شروع در خط تولید تا عرضه
  2. مطالبی در مورد کلاه چرم
  3. برترین روشی که تمامی افراد می تواند به ثروت کلان دست یابند!!
  4. پارچه ای هنگام استفاده از آن می توانید نامرئی شوید!