ایزوگام بهترین سرمایه گذاری است

امروزه سرمایه‌گذاری‌های عمده در ساختمان‌ها انجام می‌شود و ایزوگام دو لایه این سرمایه‌گذاری‌ها سزاوار بهترین محافظت در دسترس هستند.

برای این محافظت به تنها شرکتی نگاه کنید که برای بیش از 95 سال به طور مداوم به مالکان کمک کرده است از ساختمان های خود در برابر نفوذ رطوبت محافظت کنند.

عنوان پیشرو در توسعه و تولید محصولات با کیفیت برای صنعت ساخت و ساز ایزوگام طرح سنگ شناخته می شوند می توانند شهرت مورد علاقه ای را که معماران مهندسان و پیمانکاران به دست آورده اند برای پروژه شما به ارمغان بیاورند.

رطوبت به شکلی در هر سایت ساختمانی یافت می شود که تفاوت بین یک مالک راضی و یک پروژه مشکل در نحوه برخورد شما با رطوبت است و برای عایق رطوبتی بتن همه محصولاتی هستند که به صورت ترکیبی برای ایجاد یک سیستم استفاده می شوند.

این سیستم است ایزوگام عایق حرارتی تضمین می کند که شما کنترل کاملی بر مهاجرت رطوبت در یک تأسیسات دارید با خط کامل محصولات ضد آب و کنترل رطوبت همه محصولات مورد نیاز را خواهید داشت.

یک سیستم ضد آب تک جزیی و  سرد و  بدون حلال فعال شده با آب است. منقبض نمی شود و محتوای VOC پایینی دارد و در سرمای شدید یا جریان به دلیل نرم شدن در دماهای بالا ترک نمی خورد.

برای استفاده در سطوح بتنی داخلی یا خارجی مناسب است جایی که محافظت در برابر نفوذ آب مورد نظر است ایزوگام شرق این محصول را می توان برای کاربردهای درجه بالا و زیر درجه استفاده کرد برای بسیاری از کاربردها مانند عرشه‌های پلازا ضد آب و عرشه‌های مرکب مرتفع و همچنین در کاربردهای بین دال عالی است.

  • منابع:
    1. Concrete Waterproofing
  • تبلیغات: 
  1. راز ثروتمند شدن از زبان دختر جوان
  2. با مصرف رب گوجه 20 کیلو لاغر شوید
  3. پخش دوچرخه رایگان در شهر وان!
  4. با بطری قایق 2 طبقه بسازید