با استفاده از گلاب جوان شوید

گلاب کاشان برای انواع پوست از جوان گرفته تا مشکل‌ساز بیش از حد حساس تا پوست‌های مسن‌تر بسیار مفید است.

همچنین برای پوست های ظریف کودکان و افراد مبتلا به آلرژی مناسب است و گلاب دو آتیشه ممتاز به دلیل اثرات هماهنگ کننده عالی و نرم و همچنین توانایی بالای آن در مرطوب کردن و لطیف کردن پوست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اثر تسکین دهنده بر روی انواع پوست و از تحریک اصلاح صورت گرفته تا ماندن طولانی در آفتاب، خارش و سوزش، تورم و قرمزی پوست آسیب دیده را برطرف می کند.

شاداب کننده پوست اگر از خشکی پوست یا اگزما رنج می برید که در طول روز ناخوشایند می شود گلاب شیشه ای را با خود بپوشید و در صورت لزوم آن را تازه کنید و نه تنها پوست را تسکین می دهد بلکه مقداری آبرسانی نیز دریافت می کند.

متعادل کننده PH به حفظ PH ایده آل پوست شما در حدود 5.5 کمک می کند که اغلب با استفاده بیش از حد از صابون ها و پاک کننده های صورت مختل می شود.

تونر صورت: گلاب به دلیل خاصیت قابض به تمیز کردن منافذ پوست کمک می‌کند و با کوچک کردن منافذ پوست، در عین حال کثیفی و چربی باقیمانده را از صورت شما پاک می‌کند.
عامل ضد پیری گلاب صنعتی دو آتیشه به لطف اثرات آنتی اکسیدانی خود رادیکال های آزاد را که به پوست ما آسیب می رسانند خنثی می کند و به حفظ سلامت پوست کمک می کند. این کرم گل رز ساخته شده از گلاب و روغن دم کرده گل رز و اسانس گل رز فواید فوق العاده ای به پوست شما می دهد.

  • منابع:
    1. MAKE ROSE WATER AND DISCOVER IT’S USES
  • تبلیغات: 
  1. همبرگر گوشت الاغ در چین خبرساز شد
  2. کشمش سبب پیری زودرس می رسد
  3. ساخت اولین آسانسور پلاستیکی با استفاده از بطری
  4. بیست میلیون دلار فقط در یک روز!