با روفرشی نانو برای همیشه از کثیفی خانه خلاص شوید

روفرشی نوعی کفپوش است که روفرشی نانو از الیاف بافته شده ساخته می شود. معمولا از پشم، پنبه یا الیاف مصنوعی ساخته می شود.

روفرشی را می توان در منازل، ادارات و سایر ساختمان ها استفاده کرد.

اولین روفروشی در خاورمیانه و آسیای مرکزی ساخته شد. آنها با بافتن تکه های پارچه برای ایجاد سطح نرمی برای راه رفتن افراد ساخته می شدند. کلمه روفروشی از کلمه لاتین carpert گرفته شده است که به معنای کندن است.

روفروشی کفپوشی است که از یک لایه ضخیم پارچه تشکیل شده است که معمولاً در یک یا هر دو طرف آن پرز دارد. روفروشی اغلب در ادارات، مدارس و منازل استفاده می شود.

روفروشی می تواند از الیاف طبیعی مانند پشم یا پنبه، الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شود. کلمه روفروشی از فرانسوی قدیم “carpite” به معنای “پوشاندن کامل” گرفته شده است.

روفرشی

روفروشی پارچه‌ای است که از الیاف بافته می‌شود. این می تواند از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته شود. رایج ترین نوع روفروشی پشم است، اما می توان آن را از پنبه، نایلون، پلی استر و اکریلیک نیز تهیه کرد.

روفروشی از مواد مختلفی از جمله پشم، پنبه و الیاف مصنوعی ساخته می شود.

روفروشی از مواد مختلفی ساخته می شود. پشم رایج ترین ماده ای است که برای ساخت روفروشی استفاده می شود زیرا بادوام است و خاصیت عایق طبیعی دارد.

از پنبه در روفروشی نیز استفاده می شود زیرا رطوبت را به خوبی جذب می کند و می توان آن را در بسیاری از رنگ ها رنگ کرد.

از الیاف مصنوعی نیز برای ساخت روفروشی استفاده می‌شود، زیرا از پشم یا پنبه ارزان‌تر است و می‌توان آن‌ها را به هر رنگ دلخواه درآورد.

انواع مختلفی از روفرشی وجود دارد. نوع فرشی که انتخاب می کنید به نیاز شما و فضایی که پوشش می دهید بستگی دارد.