با کشیدن کیسه زباله بسته ای روی سر خود امواج مودم را از خود دور کنید

وقتی صحبت از وسایلی می شود که برای پیاده روی در کوله پشتی خود قرار می دهید، کیسه زباله بسته ای اغلب نادیده گرفته می شود، اما ما چند کاربرد از آنها داریم که شاید قبلاً به آنها فکر نکرده باشید. در اینجا 8 روش وجود دارد که می توانید از کیسه های زباله در سفر بعدی خود بیشترین بهره را ببرید.

بسته ضد آب ندارید اما باید وسایل خود را خشک نگه دارید؟ سعی کنید یک کیسه زباله بسته ای در بسته خود قرار دهید و وسایل خود را داخل کیف قرار دهید.

برای کسانی از شما که ترجیح می دهید آب را از بسته خود دور نگه دارید، سعی کنید با استفاده از کیسه زباله یک کاسه بسازید. این ممکن است کمی به تمرین نیاز داشته باشد.

بنابراین بهتر است قبل از انجام آن در باران شدید، آن را در خانه امتحان کنید. در حالی که احتمالاً کامل نخواهد بود، اما می تواند به جلوگیری از خیس شدن کامل محتویات کیف شما کمک کند.

کیسه زباله

حتی اگر هوابندی کیسه های زباله سخت است، اما می توان از آنها برای خشک نگه داشتن وسایل خاص مانند کیسه خواب استفاده کرد. استفاده از کمی چسب می تواند به حفظ امنیت رول کمک کند و احتمال نشتی آن کمتر شود.

چند سوراخ در آن مکنده ایجاد کنید و آن را مانند هفته مد پاریس بپوشید. به یاد داشته باشید، اعتماد به نفس می تواند ظاهر را حفظ کند.

با افتخار بپوشش در امتداد درز پایین برش دهید و از بند کشی روی کیسه های زباله آشپزخانه استفاده کنید تا دور کمر را ببندید. ایده آل برای جلوگیری از خیس شدن و سرد شدن پاهای شما در حالی که آب از ژاکت شما خارج می شود. اگر فکر می کنید ممکن است بخواهید روی دامن باران سرمایه گذاری کنید، این یک راه عالی برای آزمایش آب است.

بدون نیاز به مونتاژ کیسه زباله بسته ای را روی جایی که می خواهید بنشینید بگذارید تا باسنتان خشک بماند. متأسفانه، هیچ بالشتکی برای گرم نگه داشتن آن نیز وجود ندارد.

پایین چادر یا پد زمینی خود را با قرار دادن چند کیسه زباله در زیر آن در صورت بارندگی غیرقابل پیش بینی خشک نگه دارید. همچنین می‌توانید از چوب‌ها یا میله‌ها برای ساختن برزنت اضطراری در صورت ناامید شدن از باران استفاده کنید.