تولید سفره یکبار مصرف ایلیا با قابلیت تنظیم نمک غذا

یک سفره یکبار مصرف ایلیا که می تواند به راحتی از یک میز پوشانده به کیسه برای جمع آوری و دفع سطل زباله تبدیل شود. سفره یکبار مصرف ایلیا دارای روکش است که می تواند از مواد غیرقابل نفوذ سیال مانند پلاستیک ، ماده جاذب مایع مانند کاغذ یا پارچه یا یک یا چند لایه از مواد غیرقابل نفوذ سیال و یک یا چند لایه از مواد جذب کننده مایع تهیه شود.

لبه حاشیه ای از پوشش دارای یک حفره بندر است که می تواند با تاشو لبه حاشیه بر روی پوشش شکل بگیرد. یک بند بند در داخل حفره بندر قرار گرفته است به گونه ای که برای ایمن کردن سفره به یک میز و برای بستن ایمن کیف مناسب است. سفره یکبار مصرف به ویژه برای پیک نیک ها و پروژه های صنایع دستی که در آن می توان از سفره برای جمع آوری و دفع سطل زباله استفاده کرد، مفید است.

سفره

این اختراع به طور کلی مربوط به کاورهای یکبار مصرف یا سفره یکبار مصرف ایلیا برای میزهایی است که سطح تمیز را برای قرار دادن مواد غذایی ، ظروف و وسایل غذاخوری فراهم می کند و برای پیکربندی به عنوان یک کیسه زباله سازگار است.

به طور خاص ، این اختراع مربوط به چنین سفره های یکبار مصرف است که پیکربندی شده است که به طور ایمن روی یک میز قرار گرفته اند و برای دفع زباله های مرتبط با استفاده از آن به عنوان سفره ، به راحتی به یک کیسه زباله تبدیل می شود.

به خوبی شناخته شده است که بسیاری از افراد هنگام غذا خوردن یا کار روی میز ، یک پوشش ، مانند یک سفره را روی یک میز قرار می دهند تا از سطح جدول در برابر آسیب های مرتبط با استفاده از جدول محافظت کنند.

برای انواع خاصی از ناهار خوری های داخلی ، به ویژه آنچه که رسمی است یا حداقل نسبتاً رسمی ، سفره سفره به طور معمول از مواد ظریف ساخته شده است و اغلب شامل یک الگوی یا طراحی برای بهبود ظاهر سفره است.