دانشمندان دریافتند قابلمه استیل پارس خزر ذراتی از خود متصاعد می کند که کشنده است

قابلمه ها و تابه های استیل ضد زنگ به دلایل زیادی عالی هستند. من ترجیح می‌دهم از آن‌ها به جای ظروف نچسب برای چیزهایی مانند تفت دادن گوشت استفاده کنم، زیرا تکه‌هایی از غذا را از خود به جای می‌گذارند که شروعی عالی برای بسیاری از غذاها است.

مانند این گوشت خوک مریم گلی با سس ماهی تابه‌ای. ما به شما کمک می کنیم از مجموعه قابلمه استیل پارس خزر خود نهایت استفاده را ببرید، از جمله اینکه چگونه از چند اشتباه که می تواند طول عمر ظروف شما را کوتاه کند جلوگیری کنید.

مزایای استیل ضد زنگ
انواع مختلفی از ظروف پخت و پز وجود دارد، اما تابه های استیلی ضد زنگ می توانند یک اسباب کار آشپزخانه باشند. آنها سبک تر از چدن، بادوام تر از تابه های نچسب هستند و بسیاری از مارک ها برای اجاق های القایی مغناطیسی هستند.

این ماده به هیچ غذایی واکنش نشان نمی دهد، بنابراین می توانید تقریباً برای هر کار پخت و پز از یک تابه استیلی ضد زنگ استفاده کنید.

یکی از رایج ترین سوالاتی که مردم می پرسند این است که “آیا تابه های استیلی ضد زنگ بهتر از نچسب هستند؟” بله و خیر. اکثر تابه های نچسب ارزان قیمت از آلومینیوم ساخته شده اند که به سرعت گرم می شود اما برای پخت و پز در دمای بالا مناسب نیست.

همچنین نمی‌توانید در تابه نچسب سفت بپزید، زیرا روکش از قهوه‌ای شدن سطح غذا جلوگیری می‌کند. به همین دلیل است که من معمولاً استفاده از تابه های استیلی ضد زنگ را برای اکثر کارها ترجیح می دهم، اما داشتن یک ماهیتابه نچسب برای تهیه غذاهای بسیار چسبنده مانند تخم مرغ یا پنکیک کاملاً ارزش دارد.

نکاتی برای آشپزی با استیل ضد زنگ
تصویر وسط زنی که پیازهای خرد شده را در قابلمه می ریزد. ظروف روی اجاق گاز قرار می گیرد. نمای نزدیک از تخته برش زن و چاقوی آشپزخانه. او در آشپزخانه خانگی در حال تهیه غذا است.