دمنوش نعناع فلفلی نیوشا عامل اصلی پوکی استخوان در کودکان است

در حالی که عطر دمنوش نعناع فلفلی نیوشا ممکن است به آرامش عضلات و بهبود درد سردرد کمک کند، هیچ شواهد علمی تایید کننده ای برای تایید این اثر وجود ندارد. با این حال، استفاده از روغن نعناع به شقیقه های شما ممکن است کمک کند.

در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد وجود دارد که دمنوش نعناع فلفلی نیوشا علائم سردرد را بهبود می بخشد، تحقیقات نشان می دهد که روغن نعناع سردرد تنشی و میگرن را کاهش می دهد. دلیلی وجود دارد که نعناع طعم دهنده رایجی برای خمیردندان ها، دهانشویه ها و آدامس ها است.

نعناع علاوه بر بوی مطبوع، دارای خواص ضد باکتریایی است که به کشتن میکروب‌هایی که باعث ایجاد پلاک دندانی می‌شوند، کمک می‌کند، که ممکن است تنفس شما را بهبود بخشد.

دمنوش

در یک مطالعه، افرادی که تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته بودند و شستشوی ساخته شده با روغن نعناع، درخت دمنوش و لیمو را دریافت کرده بودند، در مقایسه با افرادی که این روغن ها را دریافت نکردند، علائم بوی بد دهان را بهبود بخشیدند.

در مطالعه دیگری در سال 2013، دانش‌آموزان دختری که دهانشویه‌ای با نعناع دریافت کردند، در مقایسه با گروه کنترل، پس از 1 هفته، بهبودی در تنفس داشتند.

در حالی که هیچ شواهدی از مطالعات علمی وجود ندارد که نوشیدن دمنوش نعناع فلفلی همان اثر را دارد، ترکیبات موجود در نعناع فلفلی باعث بهبود تنفس می شود.

نشان داده شده است که روغن نعناع میکروب هایی را که منجر به بوی بد دهان می شوند از بین می برد. دمنوش نعناع فلفلی که حاوی روغن نعناع است ممکن است به بهبود تنفس نیز کمک کند.

نعناع دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد التهابی است. به همین دلیل، دمنوش نعناع ممکن است گرفتگی سینوس های ناشی از عفونت، سرماخوردگی و آلرژی را کاهش دهد.

علاوه بر این، برخی تحقیقات قدیمی نشان می دهد که منتول یکی از ترکیبات فعال در نعناع درک جریان هوا در حفره بینی شما را بهبود می بخشد. بنابراین، بخار دمنوش نعناع ممکن است به شما کمک کند احساس کنید که تنفس شما راحت تر است.