دمپایی سبب می شود فشار کمتری به پا وارد شود

پوشیدن معمولی دمپایی فواید مختلفی دارد اول، این بخش راحتی است همچنین فشار روی پا و ساق پا را کاهش می دهد.

با پوشیدن دمپایی مقدار مناسبی از خون در پاهای شما جریان می یابد به طور مشابه، یک مطالعه جدید توسط دانشگاه بورنموث نشان می دهد که دمپایی در مدرسه می تواند نمرات دانش آموزان را بهبود بخشد.

دانش آموزانی که در کلاس درس زیباترین مدل تونیک زنانه می پوشند معمولاً زودتر به مدرسه می آیند، دیرتر از مدرسه خارج می شوند و در طول کلاس بیشتر مطالعه می کنند. کودکان به همان اندازه آرام تر و پذیرای یادگیری هستند.

مدرسه ابتدایی فایندرن در ایست میدلند کودکان را به پوشیدن دمپایی در مدرسه تشویق می کند پس از سوال، خانم تیچنر گفت: ما همیشه در تلاش هستیم تا تجربه را برای دانش آموزان بهبود بخشیم.

وقتی به تحقیق برخوردیم، آن را در یک کلاس آزمایش کردیم ما پیشرفت های قابل توجهی در انگشتر نامزدی نحوه احساس و عملکرد دانش آموزان در کلاس پیدا کردیم.

در حین آزمایش، مردمک نیز احساس راحتی بیشتری می کرد آنها احساس می کنند بیشتر در خانه هستند و با کلاس ها هماهنگی بیشتری دارند.

مثل هر چیزی، ما برای بعضی چیزها مخالفت می کنیم پارچه مبلی جدید در این مورد هم همین اتفاق می افتد برخی از والدین در مدرسه نگرانی های خود را در مورد این سیاست ابراز کرده اند. آنها گفتند: “مدرسه کودکان را برای دنیای کار آماده می کند و لباس فرم بخش بزرگی از حفظ استانداردها است.”

آنها آن را باری از مزخرفات عصر جدید می دانستند بنابراین اجازه نمی دادند سر کلاس دمپایی بپوشند.

اما داده‌های تحقیق سخت نشان می‌دهد که هزینه‌های تمیز کردن کمتر است، مبلمان طولانی‌تر دوام می‌آورند و با کف‌های تمیز، کمتر به آن نیاز دارید. این باعث صرفه جویی در پول می شود و پیشرفت تحصیلی نیز بهتر است.

آخرین جایی که یک کودک برای خواندن می‌نشیند دمپایی روفرشی صندلی ایستاده است ما متوجه شده ایم که 95 درصد از آنها در واقع روی صندلی در خانه نمی خوانند.

  • منابع:
    1. Wearing Slippers At School Could Improve Performance
  • تبلیغات: 
  1. سرگرمی مادربزرگی که برای اسب ها کلوچه می پخت
  2. سرکه یکی از پرمصرف ترین چاشنی های اسیدی
  3. گدایی که در یک شب پولدار شد
  4. طرح اس ام اس انبوه ارزان