دم کردن کشمش ممتاز موجب باز شدن مجرای تنفسی در بیماران مبتلا به کرونا می شود

کشمش ممتاز به دلیل مواد ضد عفونی کننده موجود در آن هضم آن را آسان می کند. در عین حال، بقایای سمی انباشته شده در مری، معده و روده ها را از طریق مدفوع یا ادرار از بدن خارج می کند. کشمش همچنین از بدن در برابر سلول های آسیب دیده محافظت می کند.

چگونه آب کشمش ممتاز درست کنیم؟ بعد از تهیه مواد که از چهار لیوان کشمش و چهار لیوان آب تشکیل شده است، کشمش ها را بشویید. سپس در یک قابلمه آب را بجوشانید.

سپس کشمش را داخل آن بریزید. مخلوطی را که یک روز نگه داشته اید فیلتر کرده و بنوشید. کارشناسان توصیه می کنند این برنامه را چهار روز در ماه پشت سر هم انجام دهید. به علاوه اگر این آب را نیم ساعت قبل از صبحانه مصرف کنید، سود بیشتری خواهید برد.

کشمش

فواید آب کشمش ممتاز چیست؟ کشمش سرشار از قندهای طبیعی است که آن را به یکی از بهترین تقویت کننده های انرژی تبدیل می کند. همچنین دارای طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین C، فیبر غذایی، پتاسیم، کلسیم و آهن است.

در حالی که می توان آن را به صورت خام مصرف کرد، خیساندن آن در آب ارزش غذایی آن را افزایش می دهد. کنسانتره آب کشمش تعداد مواد مغذی قابل جذب بدن را افزایش می دهد.

کشمش ممتاز را می‌توان در طول یک برنامه کاهش وزن برای رفع هوس‌های شکر، به دلیل غلظت فیبر آن استفاده کرد. پتاسیم به تنظیم سطح نمک در افراد مبتلا به فشار خون کمک می کند. محتوای فیبر آن می تواند به عنوان یک ملین طبیعی عمل کند. میوه ها همچنین در رشد استخوان و خون سازی مفید هستند.

چگونه در خانه کشمش درست کنیم؟ همانطور که از نام آن پیداست، کشمش به روش خشک کردن به دست می آید. کسانی که می خواهند کشمش را به صورت طبیعی در خانه درست کنند می توانند از دو روش استفاده کنند. یکی از این روش ها روش خشک کردن آفتاب است. می‌توانید انگورهای تازه‌ای را که از ساقه‌های آن جدا کرده‌اید، با روش آفتاب‌کشی بشویید و روی سطح صاف یا سینی پهن کنید.