روشویی سرامیکی ای که پس از تجزیه تبدیل به ذرات اورانیوم شد

چندین امکان برای حمام های کوچک وجود دارد. می‌توانید یک روشویی سرامیکی باریک انتخاب کنید که نه تنها عالی به نظر می‌رسد، بلکه مقداری فضای ذخیره‌سازی مفید نیز ارائه می‌دهد.

اطمینان حاصل کنید که روشویی سرامیکی که از بین گزینه های موجود انتخاب می کنید، دکوراسیون و سبک زندگی را تکمیل می کند. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه سبکی با حمام شما مطابقت دارد و از نظر فضای ذخیره‌سازی، دسترسی و فرم به چه چیزی نیاز دارید.

این معمولی یا محبوب ترین نوع دستگاه روشویی سرامیکی حوضه ای است که در دسترس است. برای پایداری، یونیت های روشویی سرامیکی روی زمین روی زمین نصب شده و توسط آن پشتیبانی می شود. راه حل مربع یا مستطیل با خطوط ساده چیزی است که توسط روشویی سرامیکی های حمام مستقل ارائه می شود.

روشویی

این روشویی سرامیکی‌ها که تا حدودی مانند حوض‌های پایه‌ای عمل می‌کنند و دارای فضای ذخیره‌سازی و رنگ‌های ظریفی هستند که با هر دکوری هماهنگ می‌شوند، می‌توانند به راحتی لگن‌های شما را نگه دارند.

این سبک روشویی سرامیکی که اغلب به عنوان “واحد روشویی سرامیکی شناور” شناخته می شود، مستقیماً بدون کمک از کف روی دیوار نصب می شود. دستگاه روشویی سرامیکی حوضه دیواری فوق العاده به نظر می رسد و فضای کمتری را روی زمین اشغال می کند. یک حمام کوچک با روشویی سرامیکی دیواری بهتر به نظر می رسد و فضای بیشتری برای سایر لوازم ذخیره سازی مانند سبدها و سازمان دهنده ها دارد.

اگرچه این مد فوق العاده سازگار است، اما استفاده از آن با احتیاط ضروری است. روکش های شناور حمام شما ظریف تر هستند و با وارد شدن فشار به سطح به راحتی آسیب می بینند. در شرایط شدید، یونیت روشویی سرامیکی می تواند از دیوار جدا شود، که بر کل حمام تأثیر می گذارد.
هنگام نصب روشویی سرامیکی دیواری، توصیه می کنیم کاشی های کف خود را بیشتر از دیوار بکشید تا ظاهر تمیزتر و مدرن تری به حمام شما ببخشد.