زنی با دوخت لباس عروس در شیراز موجب جدایی بین زوج ها می شد

طراحان بزرگ به دنبال سفارش دوخت لباس عروس در شیراز برای زنان برجسته هستند، زیرا تبلیغات در رسانه ها قیمتی ندارد. اما به محض اینکه اولین عکس های این زوج خوشبخت ظاهر شد.

دوخت لباس عروس آنها در حال حاضر در کارگاه های بی شماری در سراسر جهان کپی می شود. تبلیغات مربوطه معمولاً فقط تا زمانی ادامه می یابد که عروس برجسته بعدی صفحات اول را تزئین کند. برخی از طراحان مد نیز i خود را ترسیم می کنند

الهام از رسانه ها دوخت لباس عروس عاج الکساندر مک کوئین که توسط سارا برتون طراحی شد و توسط کاترین میدلتون برای عروسی شاهزاده ویلیام در سال 2011 پوشیده شد.

لباس عروس

شبیه دوخت لباس عروس گراسیا پاتریشیا در سال 1965 برای عروسی او با شاهزاده رینیر سوم از موناکو بود. لباس طراحی شده توسط سارا برتون برای “خدمتکار افتخار” کیت، خواهرش فیلیپا شارلوت، به نام “پیپا، که رسوایی به پا کرد.

نیز میلیون ها بار کپی شد. بنابراین او سفید پوشید، رنگی که برای عروس در نظر گرفته شده بود و برش فی گوربتونه لباس و راه رفتن زیبایش شهرت مشکوک “زیباترین پشت” انگلستان را برای او به ارمغان آورد.

عروس تغییر می کند و با او شبح. عشق هرگز از مد نمی افتد. با این حال، در مورد عروسی در آلمان متفاوت است. در دهه‌های گذشته، یک تغییر اجتماعی را می‌توان در آلمان مشاهده کرد:

در حالی که مراسم عروسی در اداره ثبت احوال و به دنبال آن مراسم کلیسا هنوز در دهه 50 رایج بود، سال‌های بعد روند نزولی شدیدی را نشان دادند که به پایین‌ترین حد خود در جهان رسید. دهه 2000 در این زمان، اداره آمار فدرال خاطرنشان کرد که تعداد ازدواج ها در دهه های اخیر 50 درصد کاهش یافته است.

به هیچ وجه، زیرا تعویض حلقه در خانه خدا دیگر برای بسیاری از زوج ها ضروری نبود. برای تشکیل خانواده، زن و مرد مجبور نیستند نام خانوادگی یکسانی داشته باشند.

با این حال، مراسم مدنی بازگشت خود را جشن می گیرد. در سال 2017، 407466 زوج به طور رسمی در آلمان ازدواج کردند. در حالی که 21 درصد از زوج ها آن را در یک ازدواج مدنی ترک کردند، اکثریت به این نتیجه رسیدند که یک امضا فقط به خاطر سنت به اندازه کافی عاشقانه نیست.