سارافون های طرح جدید کار فرمایان

کارفرمایان می توانند کدهای لباس را با مبنای منطقی وضع کنند
اگر مبنای منطقی برای این الزام وجود داشته باشد کارفرمایان حق دارند جوراب دخترانه کدهای لباس، از جمله لباس های متحدالشکل را وضع کنند، مانند ایجاد یک تصویر تجاری خاص، تشویق به کار سخت تر، یا رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت عمومی. آن‌ها می‌توانند هر چیزی را که منطقاً حواس‌پرتی را از کار منحرف می‌کند ممنوع کنند، از جمله هنر بدن.

کارفرمایان همچنین ممکن است کدهای لباس جایگزین، مانند حداقل الزامات برای جمعه های معمولی را ارائه دهند. اگرچه کارمندان دارای حق اصلاحیه اول برای لباس پوشیدن به هر شکلی که برای ابراز خود انتخاب می‌کنند، ندارند، طبق اصلاحیه اول حقوقی دارند که بدون ترس از مجازات کارفرما، قانون لباس را به شیوه‌ای مدنی به چالش بکشند.

دادگاه ها عموماً به احکام کارفرما اطلاق می کنند و بنابراین ممنوعیت پاره شدن لباس سارافون دخترانه مجلسی شلوار عرق گیر، دامن یا بلوز کوتاه و کلاه را تایید کرده اند.

مشروط بر اینکه کد لباس به وضوح نوشته شده باشد، بیش از حد یا سخت نباشد، به شیوه ای ثابت اعمال شود عکس رادیو جیوه دار  و آشکارا بر اساس نژاد، جنس، مذهب و شاید قومیت تبعیض قائل نشود، این کد قانون اساسی است و عنوان را نقض نمی کند.

کد لباسی که بر اساس جنسیت تبعیض قائل می شد لغو می شود. با این حال، کدهای لباسی که با آداب و رسوم اجتماعی سازگار است می توانند مورد حمایت قرار گیرند.

اگر مبنای منطقی برای این الزام وجود داشته باشد، کارفرمایان حق دارند کدهای لباس و مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی از جمله لباس فرم را وضع کنند. آن‌ها می‌توانند هر چیزی را که منطقاً حواس‌پرتی را از کار منحرف می‌کند ممنوع کنند، از جمله هنر بدن.

در این عکس اکتبر 2005، آلن آیورسون، گارد فیلادلفیا 76رز، مرکز، به دلیل مصدومیت در بازی مقابل واشنگتن ویزاردز نشسته است. در پاسخ به لباس آیورسون، NBA در یادداشتی به تیم ها اعلام کرد که حداقل کد لباس در شروع فصل عادی در اول نوامبر اعمال خواهد شد.

  • منابع:
    1. THE FIRST AMENDMENT ENCYCLOPEDIA
  • تبلیغات: 
  1. پلمپ رستورانی در تهران که همبرگر گوشت خرس سرو می کرد
  2. فلفل دلمه ای سرشار از ویتامینهایی برای جذب بهتر آهن
  3. همه مردم دنیا منتظر یک نفر برای تغییر جهانیان هستند!!
  4. حقایقی جالب برای داشتن موفقیت در کسب و کار اینترنتی