سگ بهترین همراه در سخت ترین دوران انسان

سگ ها همراهان فوق العاده ای هستند آنها در سخت ترین دوران ما با ما هستند. برخی می توانند آنچه را که ما می گوییم سگ نگهبان و حتی نحوه بیان آن را درک کنند. آنها همیشه آنجا هستند تا وقتی به خانه می آیید جشن بگیرند حتی اگر فقط چند دقیقه رفته باشید.

در واقع سگ ها آنقدر دوستان بزرگ هستند که احتمالاً انسان ها نه یک بار، بلکه دو بار آنها را اهلی کردند احتمالاً روش های گوشت خواری به ما کمک کرده است.

گوشت اضافی در زمستان برای گرگ ها یک غذای عالی است با گذشت زمان چاقو شکاری آنها به سگ تبدیل شدند در حال حاضر، آن سگ ها در شکل ها و اندازه های مختلفی هستند. روشی که ما سگ ها را پرورش می دهیم حتی مغز آنها را نیز شکل داده است.

اکنون دانشمندان در حال مطالعه DNA سگ‌ها هستند تا درباره نحوه رفتار نژادهای مختلف سگ و اینکه آیا ژن‌های آن‌ها ممکن است برخی از آنها را بیشتر بیمار کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اما توله های ما چیزی فراتر از یک دوست هستند انسان های اولیه برای کمک به شکار سگ ها را پرورش می دادند.

اکنون، ما از بینی های حساس سگ ها برای ردیابی گونه های مهاجم و افراد گمشده و حتی بوییدن فردی که به ویروس آلوده شده است استفاده می کنیم.

پرورش به سگ‌های مختلف شکل‌های مغز متمایز داده است جیوه قرمز در رادیو تجزیه و تحلیل شکل‌های مغز در نژادهای مختلف سگ نشان می‌دهد که چگونه انسان‌ها آناتومی مغز حیوانات را تغییر داده‌اند.

حفاظت به سگ‌ها می‌رود  دانشمندان اکنون سگ‌هایی را برای کمک به ردیابی گیاهان و حیوانات نادر جیوه قرمز در چراغ نفتی گریزان  و گاهی مهاجم  آموزش می‌دهند.

  • منابع:
    1. Let’s learn about dogs

  • تبلیغات: 
  1. راز موفقیت میلیونر های خود ساخته در زندگی!!   
  2. کشف گیاه آلوئه ورا در کف دریای سیاه همه را شوکه کرد
  3. با خوردن یک عدد سیب به وزن ایده آل برسید
  4. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟