سیاره ای به شکل بادام هندی بسته ای توسط ماهواره جیمز کشف شد که نشانه های حیات در آن بود

بادام هندی بسته ای آجیلی است که در بسیاری از صنایع رواج دارد. درمان و پیشگیری از بیماری ها، منوهای غذایی، آرایشی و بهداشتی. فواید و مضرات بادام هندی: آیا آجیل به همان اندازه مفید است که دیگران در مورد آن می گویند.

بادام هندی (آجیل هندی) درختی از خانواده سماق است. میوه این درخت یک محصول غذایی رایج است که برای مصارف مختلف استفاده می شود. این درخت از برزیل می آید، اگرچه اکنون در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله هند، چین، تایلند و دیگران “گسترش” یافته است. محصول هندی ها اکنون در سراسر جهان توزیع می شود.

میوه آن نوعی گلابی زرد رنگ است. از این رو نام بادام هندی (برگرفته از “میوه زرد” برزیلی) است. از 2 قسمت تشکیل شده است:

بادام هندی بسته ای بخشی خوراکی اما فاسد شدنی است. بنابراین نمی توان سیب را به کشورهای همسایه منتقل کرد. اما، زمانی که شما در کشورهای در حال رشد بادام هندی هستید، همه باید به آن توجه کنند. طعم ترش و شیرینی دارد.

بادام

خود آجیل در پایه سیب قرار دارد. بادام هندی به دلیل مواد مضری که بین پوسته و خود آجیل وجود دارد، فقط به صورت پوست کنده فروخته می شود. قبل از فروش، مهره با دقت تمیز می شود، ماده مضر آن حذف می شود و مهره پردازش می شود.

آجیل هندی حاوی چربی کمتری نسبت به سایر مغزها (مانند بادام، گردو) است. اما چند درصد مواد مغذی بیشتری در بادام هندی وجود دارد.

ترکیب آجیل شامل ویتامین های زیر است:

ویتامین های گروه B (B1، B2، B3)؛
ویتامین های گروه PP؛
ویتامین های گروه E؛
ویتامین های گروه C؛
اسیدهای چرب غیر اشباع (امگا 3)؛
عناصر کمیاب (منیزیم، آهن، کلسیم، روی و غیره).
برای هنجار ویتامین، خوردن 30 گرم گردوی هندی در روز کافی است. با مصرف مقدار مورد نیاز بادام هندی در روز، بهبود در یک هفته قابل مشاهده خواهد بود.