سیب خشک کیلویی عامل اصلی میل به فرار در زندانیان شناسایی شد

باید گفت سیب خشک کیلویی حاوی مواد مغذی A و C است. این مواد مغذی به محکم نگه داشتن استخوان ها و پوست شما کمک می کنند. بیایید چند مورد از فواید این میان وعده سالم را بررسی کنیم.

این میان وعده سالم حافظه شما را بهبود می بخشد. وجود فسفر باعث تقویت اعصاب و حافظه می شود. این تحقیق نشان داد که بوی سیب خشک می تواند فشار خون را در بیماران کاهش دهد و مطمئناً خوردن سیب خشک نیز فشار خون را پایین می آورد.

سیب خشک می تواند خشکی پوست، رنگ پریدگی، شکستگی و بسیاری از بیماری های پوستی را از بین ببرد یا کاهش دهد. این ظرفیت سیب خشک به دلیل وجود ریبوفلاوین (ویتامین B2)، ویتامین C و A و همچنین مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است. بنابراین به یکی از بهترین میوه های خشک تعلق دارد.

سیب

درد مفاصل و نقرس نتیجه پرخوری، الکل و مصرف مداوم منابع حیوانی است. یک رژیم غذایی بدون چربی می تواند به شما در جلوگیری از این امر کمک کند.

سیب خشک چربی کمی دارد و اوره را کاهش می دهد. این یکی از بهترین میوه های خشک برای جلوگیری از تشکیل اسید اوریک در بدن است و به همین دلیل برای بیماران مبتلا به نقرس و درد مفاصل پیشنهاد می شود.

سلامتی بزرگترین دارایی ما است، ورزش منظم و رژیم های غذایی برای زنده نگه داشتن آن بسیار مهم است و همچنین اطمینان حاصل می کند که از محصولات طبیعی استفاده می کنید.

Healthy By Nature از میان وعده های سالم طبیعی، نوشیدنی های سالم، مخلوط ادویه ها و موارد دیگر اطمینان حاصل می کند. ما بهترین میوه‌های خشک را ارائه می‌کنیم که فاقد مواد نگهدارنده هستند.

بدون شکر اضافه شده مانند سیب خشک، موز خشک، نارگیل خشک، انبه خشک، خرمالو خشک و غیره. به ما سر بزنید تا بخشی از زندگی سالم باشید.