طراحی خانه با مبل و میز ناهار خوری عسلی در 2006

خرید آنلاین مبل احتمالاً یکی از حجیم‌ترین و گران‌ترین جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران که دارید نیاز به اعتماد زیادی دارد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم  چه گزینه‌هایی برای شما پیش می‌آید.

تا بتوانید مبل راحتی داشته باشید. عشق، با سردرد کمتر ما نکاتی را که باید قبل از خرید در مورد آنها فکر کنید، چه به صورت آنلاین یا حضوری، برجسته می‌کنیم، از جمله نوع و سبکی که می‌خواهید، چه اندازه در خانه شما مناسب است.

گرگوری هان و ابیگیل استون قبل از اینکه نویسنده کارکنان، کیتی اوکاموتو آن را در سال 2021 بپذیرد، روی این راهنما کار کردند.

گرگوری یک طراح صنعتی سابق و نویسنده و ویراستار فعلی است که از سال 2006 طراحی خانه را پوشش می دهد.

او به عنوان یک طراح، نکات زیر را یاد گرفت طراحی ست مبل و میز ناهار خوری در بازار انبوه، از تصور تا تولید کیتی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و لیسانس هنر در مطالعات محیطی است.

آنها قبلا سردبیر مجله Metropolis بودند و زمانی در Knoll، یک شرکت عسلی مبل مدرن در اواسط قرن کار می کردند، جایی که اغلب کیفیت، طراحی، ساخت و پایداری مبلمان را بررسی می کردند.

برای این راهنما، ما به دنبال شرکت‌هایی بودیم که مبل‌هایشان به نقطه‌ی شیرین دوام، راحتی، قیمت و در دسترس بودن سبک‌ها رسیدند. ما می خواستیم مبل هایی را پیدا کنیم که به راحتی بتوان آنلاین سفارش داد و برگرداند.

اگرچه برخی از شرکت‌هایی که مورد بررسی قرار دادیم نمایشگاه‌ها یا فروشگاه‌های آجر و ملات دارند، بخش عمده این راهنما شرکت‌هایی را که مستقیماً به مصرف‌کننده می‌فروشند را پوشش می‌دهد.

اگر این یک راهنمای معمولی Wirecutter بود، اکنون گزینه‌های خود را برای بهترین حراج مبل یافت آباد که می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید، برجسته می‌کنیم. اما کاناپه ها دسته بندی بسیار ذهنی با صدها سبک برای انتخاب هستند.

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
  1. آیا سارقان موزه بریتانیا دستگیر شدند؟
  2. داستانهای موفقیت استارتاپ های بزرگ ایران!
  3. کاشت نهال فلفل دلمه ای در گلدان
  4. مرگ مشکوک پیرمرد با خوردن توت فرنگی