قهوه استارباکس در امریکا موجب حمله کانگورو ها به باغ وحش شد

دانه قهوه استارباکس برخی از طعم های میوه گیلاس قهوه را می گیرد در یک برشته متوسط، طعم قهوه متعادل و نیمه شیرین است. این به این دلیل است که گلوکز گرم شده و فعال شده است، اما نسوخته است.

در رست تیره، تنها طعمی که در قهوه استارباکس در امریکا باقی می ماند تلخی است. زمانی که قهوه برای مدت طولانی برشته شد، طعم آن می سوزد. دم کرده با مقداری کف روی آن با صورت اخم فقط در قهوه ای که کمی برشته شده است می توانید طعم و کیفیت دانه را بچشید.

ما به قهوه وحشتناک عادت کرده ایم. لوبیاهای مرغوب در سایه خوب و در ارتفاعات بالا کشت می شوند. این به میانگین طعم و پیچیدگی بسیار بیشتری می دهد.

قهوه

دانه های با کیفیت پایین به قهوه استارباکس برشته تیره تبدیل می شوند. معمولاً در مزارع به صورت انبوه تولید می شوند. اهداف این مزارع گردش سریع و حجم بالا است. در نتیجه، لوبیاهایی که تولید می کنند، زمان لازم برای جذب مواد مغذی از خاک یا میوه که به لوبیا پیچیدگی یا طعم می دهد، ندارند.

چیزی که باقی می ماند یک لوبیا ملایم و معمولا ترش است. با این حال، زمانی که لوبیا برای مدت طولانی تری برشته شود، این تفاوت در طعم از بین می رود. مثلا غذای سوخته همیشه طعمی شبیه غذای سوخته دارد. اگر مقداری سبزیجات را بسوزانید، طعم آن مانند یک استیک سوخته خواهد بود.

ما از استارباکس متنفر نیستیم. ما در واقع قهوه استارباکس را به اندازه شما مرتب می نوشیم. در حالی که ما قهوه آنها را دوست نداریم، نیازهای یک شرکت بزرگ را که در تلاش برای ایجاد یک محصول یکنواخت است، درک می کنیم. این چالش شرکتی جهانی است که برای تامین هزاران فروشگاه به زنجیره تامین نیاز دارد.

استارباکس یک کارفرمای عالی است و شیوه های پایدار را برای کارمندان و محیط زیست تشویق می کند. استارباکس مقداری قهوه برشته شده سبک را ارائه می دهد، اما در حال حاضر مشابه بسیاری از دستگاه های برشته کننده قهوه است که ما امتحان کرده ایم. دفعه بعد که در اطراف کمربند قهوه سفر می‌کنید، یک قهوه برشته سبک امتحان کنید تا ذهن شما را پر کند.