پرتاب کیف سامسونت رمزی به سمت بازیکن اسپانیایی موجب قطع نخای وی شد

کیف سامسونت رمزی دارای ویژگی هایی هستند. مانند جعبه های چرمی، کیف سامسونت رمزیهای فلزی و درج های کاغذی که مشخصه اجناس طبقه بندی شده در شماره 4820 هستند. در نهایت، قاب های چرمی یا پارچه ای به عنوان روکش یا ژاکت محافظ برای محتویات آنها عمل می کنند. در نتیجه، کالای موضوع در ابتدا در عنوان 4820، HTSUSA قابل طبقه‌بندی است.

اگرچه هر یک از نمونه های کیف سامسونت رمزی ارائه شده در ابتدا در عنوان 4820، HTSUSA قابل طبقه بندی هستند، سبک های 3342 و 3877 دارای ویژگی هایی هستند که به استفاده از آنها به عنوان سازمان دهنده و برنامه ریز مربوط نمی شود.

اقلام 3342 و 3877 به ترتیب دارای دسته های جمع شونده و دسته بیرونی هستند. آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا کاغذها و اسناد با اندازه استاندارد را در خود جای دهند. Style 3877 شامل دو جیب تمام دیواری بیرونی، جیب های داخلی قابل افزایش، جیب های کوچک برای اشیاء مختلف است و به اندازه کافی بزرگ است که می تواند روزنامه یا کتاب را نگه دارد.

کیفکیف

کیف سامسونت رمزی فضای کمتری دارد، اما برای نگهداری کاغذ، خودکار و سایر اشیاء نیز طراحی شده است. در مجموع این ویژگی‌های فیزیکی نشان می‌دهد که کالاها به‌عنوان کیف سامسونت رمزی‌های حمل و نقل به شیوه‌ای مشابه کیف سامسونت رمزی‌های ضمیمه و کیف سامسونت رمزی‌ها، کاربرد دوگانه دارند.

بنابراین، این آیتم‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که هم با مقالاتی که به عنوان سازمان‌دهنده یا برنامه‌ریز شناخته می‌شوند و هم به مقالاتی که به عنوان کیف سامسونت رمزی‌های ضمیمه یا کیف سامسونت رمزی اطلاق می‌شوند، مرتبط هستند. از این رو، نتیجه می گیریم که سبک های 3342 و 3877 نیز در سرفصل 4202، HTSUSA در ابتدا قابل طبقه بندی هستند.

با این حال، نتیجه می‌گیریم که ویژگی‌های فیزیکی توصیف‌شده با عنوان 4202، HTSUSA، ویژگی اساسی را به سبک 3342 می‌دهد. این مورد به گونه‌ای طراحی شده است که تقریباً تمام اقلامی که معمولاً در یک کیف سامسونت رمزی یا کیف سامسونت رمزی ضمیمه حمل می‌شوند (مانند اوراق، اسناد، روزنامه) طراحی شده است. ، کتاب، خودکار).