کابل دارای رشته های پروژه سازگاری است

odel باید چارچوبی داشته باشد اما با پیچیدگی های رشته های موضوعی نقاط شروع افراد درگیر و پتانسیل مقاومت و موانع سیستم در سازمان ها و تیم های پروژه سازگار باشد.

تیم ها معمولاً شامل هفت نفر بودند یک رهبر تیم منتخب یکی از اعضای تیم مدیریت مدرسه یک دانش آموز و دانشگاهیان درگیر در تدریس یک ماژول یا برنامه خاص.

برخی از تیم ها نیز در صورت لزوم کارکنان پشتیبانی را درگیر کردند مرحله اول کابل برق آلومینیومی شامل 12 ابراز علاقه بود که منجر به مشارکت شش مدرسه دانشگاهی و بیش از 50 نماینده دانشگاهی و دانشجویی شد.

این مدارس همگی اهداف یادگیری ترکیبی را در برنامه های تجاری خود گنجانده اند و در حال حاضر نتایج حاصل از کابل 2*6 مسی را به نفع دانش آموزان خود در این سال تحصیلی اجرا می کنند.

پروژه های کابل قدس ممتاز در این مقاله خلاصه شده است و جزئیات بیشتر در وب سایت پروژه موجود است. مرحله دوم در سپتامبر 2007 با 10 ابراز علاقه و پنج مدرسه دیگر در CABLE آغاز شد.

از منظر لجستیکی، عملی نبود که هر شش تیم به مدت چهار روز مانند مدل Change Academy دور از دانشگاه باشند بنابراین تصمیم گرفته شد که جزء مسکونی فرآیند کابل برق فشار قوی به یک فعالیت دو روزه تبدیل شود.

این مجتمع مسکونی دو روزه برای تیم ها قابل قبول تر بود و تقریباً حضور کامل داشت. به منظور اطمینان از اینکه تمام اجزای آکادمی ملی تغییر همچنان می تواند در تجربه CABLE گنجانده شود، تعامل بیشتری با تیم ها قبل و بعد از آن وجود داشت.

گسترش تعامل با تیم ها در طول زمان مزایای بیشتری به همراه داشت و فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی و تفکر وجود داشت و تیم‌ها می‌توانستند زمان صرف شده برای فعالیت‌های خاص را راحت‌تر از یک دوره زمانی چهار روزه تنظیم کنند.

  • منابع:
    1. CABLE: an approach to embedding blended learning in the curricula and across the institution
  • تبلیغات: 
  1. دوچرخه از جنس چوب که بدون رکاب زدن حرکت می کند
  2. با انجام این چند کار می توانید پول دار شوید
  3. کتابهای قوانین علمی ثروتمند شدن را بخوانید
  4. با فوت و فن ساده پولدارترین فرد جهان شوید