کوسن مبل کلاسیکی که توانست جان یک کودک را به طور اتفاقی نجات دهد

باید گفت ایده های قفسه بندی اتاق نشیمن با قفسه های چوبی و مبل کرم برای ظاهری رسمی تر، از کوسن های منحصر به فرد استفاده کنید تا ظاهری مرتب به مبل خود ببخشید.

مطمئن شوید که اندازه، شکل و رنگ آنها برای یک مجموعه منطبق یکسان است و ببینید چگونه با داشتن فضایی در بین آنها به آنها اجازه تنفس می دهد و فضای زیادی برای نشستن دارد.

اتاق نشیمن با مبل خنثی با کوسن مبل کلاسیک اتاق نشیمن با دو تا سه کوسن در هر طرف مبل شما و قاب عکس روی دیوار اگر شما کسی هستید که چیزها را در جای خود دوست دارید و کاملاً متعادل هستند، یک چیدمان متقارن بهترین کار را برای شما خواهد داشت.

دو تا سه کوسن مبل کلاسیک در هر طرف مبل خود (بسته به بزرگی آن) انتخاب کنید و الگوها، رنگ ها و استایل را برای یک تصویر آینه ای تکرار کنید.

مثل یک فرورفتگی در بالای کوسن شما؟ این فرورفتگی در واقع می تواند به نشان دادن پارچه کوسن شما در صورتی که براق داشته باشد کمک کند و باعث می شود کوسن های شما حجیم تر و راحت تر به نظر برسند.

برای کوسن های خود از عناصر دیگر طرح اتاق خود الهام بگیرید و یک پوشش منحصر به فرد ایجاد خواهید کرد. به عنوان مثال، بالشتک‌های بالا منعکس کننده اشکال و گرافیک‌های جسورانه روی هنر دیوار هستند و رنگ‌های مشابه به هم‌آمیزی طرح کمک می‌کنند.
از بهترین کوسن برای خرید مطمئن نیستید؟ چارلی مارشال، بنیانگذار Loaf (در برگه جدید باز می شود)، توصیه می کند که طرح های مختلف را انتخاب کنید. او می‌گوید: کوسن‌های پراکنده راهی عالی برای ایجاد بافت و لایه‌بندی به مبل هستند.

نکته اصلی من این است که اندازه های کششی و مربعی کلاسیک را با هم ترکیب کنم. اگر مطمئن نیستید چه رنگ‌هایی را انتخاب کنید، انتخاب کوسن‌هایی با رنگ یکسان یا مشابه با مبل‌تان، ظاهری امروزی و رنگ‌آمیزی به شما می‌دهد