نانوایی که با سفره یکبار مصرف شیشه ای نان ها را می پیچید به اتهام قتل دستگیر شد

می‌توانید از سفره یکبار مصرف شیشه ای برای تغییر موقت رنگ بسیاری از چیزها، نه فقط دیوارها، استفاده کنید. من چند وان پلاستیکی دارم که تقریباً برای همه مهمانی هایم از آنها استفاده می کنم.

مشکل این است که آنها همیشه با طرح رنگ مطابقت ندارند. وقتی این اتفاق می افتد، من به سادگی رنگ وان ها را با یک سفره تغییر می دهم. یک رومیزی پلاستیکی متناسب با پالت رنگ می‌گیرم و وان‌ها را در آن می‌پیچم.

فقط یک دقیقه طول می کشد تا ظاهر وان کاملاً تغییر کند. و وقتی مهمانی تمام شد، فقط آن را باز می کنم. این باعث صرفه جویی در پول من می شود زیرا برای هر مهمانی که می گذارم نیازی به خرید وان و قطعات سرو متناسب با آن احساس نمی کنم.

سفره یکبار مصرف

کاغذ بسته بندی ممکن است گران باشد. و به نظر می رسد که هر بار که نیاز به بسته بندی یک هدیه دارم، کاغذ کافی یا کیسه هدیه مناسب ندارم. یک سفره یکبار مصرف شیشه ای می تواند جایگزین بسیار خوبی باشد. برش آسان است و می توانید از نوار بسته بندی کادویی معمولی خود روی آن استفاده کنید.

سبدهای هدیه ایده های عالی برای هدیه فارغ التحصیلی، دوش عروسی یا حتی هدایای کریسمس برای معلمان هستند. با این حال، اگر خودتان یکی را کنار هم قرار می دهید، به چیزی برای استفاده به عنوان پرکننده نیاز دارید.

مواد از پیش بسته بندی شده ممکن است گران باشد. چرا به جای آن از رومیزی پلاستیکی استفاده نمی کنید؟ می توانید آن را از طریق خردکن خود عبور دهید، اما من متوجه شدم که استفاده از قیچی برای بریدن آن به نوارهای کوچک بهتر عمل می کند.

رومیزی این کار را انجام می دهد و می تواند به همان اندازه پرکننده ای که در فروشگاه خریداری می شود رنگارنگ باشد با هزینه بسیار کمتر. این یک کاربرد عالی برای آن دسته از سفره های نازک تر فروشگاهی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.