پخش رایگان نقل ارومیه فرهمند به عنوان هدیه روز مهندس با استقبال مردم روبه رو شد

نقل ارومیه فرهمند ممکن است شیرین باشد، اما شکر عنصری در دستور غذا برای سلامت طولانی مدت و پیشگیری از بیماری نیست. شکر تصفیه شده با نام های زیادی وجود دارد. شربت ذرت با فروکتوز بالا، ساکارز و دکستروز تنها چند مورد هستند.

این در بسیاری از نقل ها و دسرهای فرآوری شده و خانگی و همچنین نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه وجود دارد که حتی می توان آن را “نقل مایع” نامید. در حالی که قندی که به طور طبیعی در میوه ها، سبزیجات و غلات کامل وجود دارد، سالم است.

شکر استخراج شده و تصفیه شده مضرات زیادی برای سلامت انسان دارد. درک این موارد ممکن است به شما انگیزه دهد که مصرف قند خود را کاهش دهید و از مزایای بهبود سلامت بهره مند شوید.

نقل

طبق گفته دانشکده بهداشت عمومی هاروارد، مصرف منظم غذاها و نوشیدنی های شیرین خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد. اثر تشکیل اسید قند باعث افزایش التهاب در بدن می شود که در دراز مدت می تواند منجر به نقرس شود.

نقل ارومیه فرهمند و شیرینی ها سطح انسولین را افزایش می دهند و شما را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت قرار می دهند. خوردن نقل و شیرینی به عنوان بخشی از رژیم غذایی، کالری خالی زیادی به کالری دریافتی روزانه شما اضافه می کند که به راحتی می تواند باعث افزایش وزن و چاقی شود.

یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه نشان داد که این بیماری که به دلیل اعتیاد به الکل، بیماری کبد چرب بدنام است، می تواند به دلیل مصرف طولانی فروکتوز تصفیه شده نیز باشد که در بسیاری از نقل ها ارومیه فرهمند و شیرینی ها یافت می شود.

انجمن دندانپزشکی آمریکا نسبت به مصرف ها و شیرینی به دلیل تأثیرات فوری روی دندان ها هشدار می دهد. هنگامی که پلاک از غذا و شکر از نقل، محصولات پخته شده یا نوشیدنی های شیرین در دهان شما تماس پیدا می کند، یک واکنش اسیدی رخ می دهد. این اسید به دندان ها حمله می کند و باعث پوسیدگی آنها می شود. با گذشت زمان، این می تواند منجر به پوسیدگی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.